نماینده مردم در مجلس:

دزدی بین‌المللی آمریکا با پاسخ کوبنده مواجه شد

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: آمریکا بداند دوران اخم کردن و گرفتن امضای طلایی گذشته و با قلدری نمی‌تواند برای خود کلاهی دست کند.
کد خبر: ۴۸۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 03November 2021

دزدی بین المللی آمریکا با پاسخ کوبنده مواجه شد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به دزدی اخیر آمریکا از نفتکش حامل سوخت ایران و اقدام به‌موقع نیرو‌های سپاه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها نشان داده‌اند قواعد بازی را بلد نیستند و خیال می‌کنند عرصه بین‌المللی میدان قمه‌کشی است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دزدی بین‌المللی آمریکایی‌ها در روز روشن با پاسخ کوبنده مواجه شد، آن‌ها بدانند زمانی که اخم می‌کردند و امضای طلایی می‌گرفتند گذشته است تصور نکنند در آستانه مذاکره با این گونه اقدامات تیم مذاکره‌کننده ایران را وادار به عقب‌نشینی می‌کنند.

وی بیان کرد: این دزدی نشان داد آن‌ها ذاتاً دروغگو و زورگو هستند، از یک طرف مبحث مذاکره را پیش می‌کشند و از طرف دیگر چند نفر را تحریم می‌کنند، از یک سو از گفتگو با ایران می‌گویند، اما از طرف دیگر به دزدی در روز روشن روی می‌آورند.

عضو هیات رئیسه مجلس تأکید کرد: آمریکایی‌ها نسبت به گذشته ضعیف‌تر، فرسوده‌تر و فرتوت‌تر شده‌اند و نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قوی‌تر شده است، بدون شک هرگونه رفتار آن‌ها بااقتدار و قدرت جواب داده می‌شود و تصور نکنند با اینگونه قلدری‌ها می‌توانند برای خود کلاهی درست کنند، اکنون روزگار متفاوتی است و ایران مقتدرانه از همه کیان خود دفاع می‌کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار