شهید بایره: تا آخرین نفس از اسلام دفاع خواهیم کرد

شهید محمدعلی بایره در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «از اسلام و قرآن تا آخرین نفس دفاع خواهیم کرد.»
کد خبر: ۴۸۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ - 30October 2021

شهید بایره: تا آخرین نفس از اسلام دفاع خواهیم کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمدعلی بایره

«بسم الله الرحمن الرحیم

کسانیکه در راه خداکشته می‌شوند آن‌ها را مرده مپندارید بلکه زنده‌اند و جاوید است ولیکن شما این حقیقت را در نخواهید یافت با سلام و درود فراوان بر منجی عالم بشریت حضرت مهدی ارواحناله‌الفدا و نایب بر حقش امام خمینی‌ای مسلمانان به پا خیزید از اسلام و آرمان انقلاب حفاظت کنید در جایی که تمام کفر جهانی در برابر ایران اسلامی ایستاده‌اند جای نشستن نیست باید به ندای این حسین زمان یعنی امام امت به پا خاست و باید یزید زمان یعنی صدام و حامیانش مبارزه کرد و تا سرنگونی صدام و دارو دسته‌اش از پای نخواهیم نشست، درود خدا بر این ملت خداجوی ایران که همچون ابراهیم فرزندان خود را به میدان نبرد می‌فرستند و هراسی هم ندارند.

درود خدا بر سرور آزادگان حسین ابن علی که این درس را بر ما مسلمانان آموخت و ما پیرو سرور شهیدان حسین ابن علی و فرزند برومندش امام خمینی هستیم و از اسلام و قرآن تا آخرین نفس دفاع خواهیم کرد هرچند تک تکمان به شهادت برسیم، چون شهادت یک افتخار است برای ما و نصیب همه‌کس نخواهد شد.

پیام من به برادرانم این است اگر شهید شدم ناراحت نباشید و پیامم به مادرم این است، چون کوه استوار باشی و در برابر منافقین کوردل ضعف نشان ندهید و گریه نکنید و برای من سیاه نپوشید.

پیامم به خواهرانم این است، چون حضرت زینب (س) استوار باشند، چون اگر ناراحتی بکنید فردای قیامت زینب (س) از شما شکایت می‌کند و، اما شهادت آرزوی دیرینه ماست که اگر خدا توفیق دهد به آن سعادت برسم پیامم به مادر و برادرانم و خواهرانم و بستگانم این است برای من سیاه نپوشید و گریه نکنید و تقوی پیشه کنید.

پیامم به همسرم این است از شهادت من ناراحت نباشید، بچه‌هایم را به تربیت اسلامی وارد کنید تا بتوانند برای اسلام و جامعه ثمربخش باشند در ضمن من از تمام اهالی روستای کله خان و دیگر آشنایان می‌خواهم هرکدام از من ناراحتی داشته‌اند حلالم کنند والسلام.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار