مدیر آموزش و پرورش تربت جام:

شهدای دانش‌آموز بهترین الگو برای نسل جوان هستند

«آریامنش» گفت: شهدای دانش‌آموز بهترین الگو برای دانش‌آموزان امروز ایران اسلامی هستند؛ بر همین اساس دانش‌آموزان باید با تأسی به این اسوه‌ها در جهت صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام بردارند.
کد خبر: ۴۸۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ - 28October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی مراسم عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرستان تربت جام امروز با حضور «محمود آریامنش» مدیر آموزش و پرورش شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و بسیجیان نواحی مقاومت دانش‌آموزی برگزار شد.

آریامنش در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: آینده انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به نسل نوجوان و جوان است و شما با حرکت در مسیری که شهدای والامقام آن را ترسیم کردند عزت بیش از پیش اسلام و مسلمین رقم خواهید زد، بر همین اساس باید با جهاد در سنگر علم و دانش و کسب معرفت در جهت تحقق این مهم گام بردارید.

وی افزود: با شهدا عهد ببندید تا با ابتکار عمل، جدیت و پشتکار برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی، تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) تلاش کنید.

مدیر آموزش و پرورش تربت جام بیان داشت: شهدای دانش‌آموز بهترین الگو برای دانش‌آموزان امروز ایران اسلامی هستند؛ بر همین اساس دانش‌آموزان باید با تأسی به این اسو‌ه‌ها ضمن خودسازی فردی و اجتماعی در جهت تداوم انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام بردارند.

در ادامه این مراسم امید دهقانی روایتگر جانفشانی‌های شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس بود.

در پایان شرکت کنندگان با حضور بر مزار شهدای گمنام با قرائت‌ فاتحه و اهدای گل با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

مراسم عطر افشانی مزار شهدای گمنام تربت جام به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده و فاطمه الزهرا (س) ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار