عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اروپایی‌ها می‌خواهند ایران را نیازمند مذاکره جلوه دهند

رحیمی جهان‌آباد گفت: غربی‌ها جنگ روانی را علیه کشورمان ایجاد کرده‌اند که انگار ایران نیازمند گفت‌وگو و مذاکره است.
کد خبر: ۴۸۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ - 11October 2021

اروپایی‌ها می‌خواهند ایران را نیازمند مذاکره جلوه دهند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جلیل رحیمی جهان‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به مخالفت آلمان با آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران، اظهار داشت: متأسفانه طرف‌های غربی درک درستی از تعامل با جمهوری اسلامی ندارند.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در واقع اروپایی‌ها می‌توانستند از صحبت‌های وزیر امور خارجه کشورمان برداشت دیگری مبنی بر ادامه مذاکرات داشته باشند.

وی ادامه داد: به عبارتی جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته هزینه‌های متعددی را تجربه کرده است از این رو آزادسازی چند میلیارد دلار از اموالمان اثر خاصی نخواهد داشت، اما طرح این موضوع به زبان دیپلماتیک به غربی‌ها نشان می‌دهد ایران به دنبال تداوم مذاکره است، اما باید شرایطش را فراهم کنند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه غربی‌ها جنگ روانی را ایجاد کرده‌اند که انگار ایران نیازمند گفت‌وگو و مذاکره است، افزود: در واقع آن‌ها می‌خواهند فشار روانی در عرصه بین‌المللی علیه کشورمان ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که غربی‌ها نشان داده‌اند درک درستی از منافع خودشان و ایران در برجام ندارد و حتی در بیان وعده‌هایشان نیز صادق نیستند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار