نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید زمینه رقابت صنایع داخلی و محصولات خارجی فراهم شود

«محمدی لائینی» گفت: تولید محصولات کم‌کیفیت نتیجه بی‌نظارتی استاندارد است و باید زمینه رقابت صنایع و تولیدات داخلی با محصولات خارجی‌ فراهم شود.
کد خبر: ۴۸۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 08October 2021

باید زمینه رقابت صنایع داخلی و محصولات خارجی فراهم شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نمازجمعه مرکز استان با توصیه به تقوا و رعایت حلال و حرام اظهار داشت: سفر آخرت بسیار دور و دراز است و انسان باید خود را برای آن آماده کند و زاد و توشه بردارد.

وی با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول گفت: هجرت برای تاریخ اسلام سرنوشت‌ساز است و فداکاری و شجاعت حضرت علی (ع) در شب لیله المبیت یکی از فضائل آن حضرت محسوب می‌شود.

محمدی لائینی با گرامیداشت روز نیروی دریایی سپاه و شهید «نادر مهدوی» که در عملیات‌های غرورآفرین در تسخیر سکوهای الامیه و البکر و مواجهه با نیروهای آمریکایی به طرز فجیعی به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه قدرتمند بود و روز به روز پرتوان‌تر می‌شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید برای بلایای طبیعی هم آمادگی‌های لازم را داشته باشیم و هم زمینه‌های حجیم‌تر آثار سوء بلایای طبیعی را کاهش بدهیم، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی وظیفه دارند از ساخت و ساز در بستر رودخانه و تصرف آن  که باعث آبگرفتگی‌ها و بروز سیل می‌شود مواطبت کنند.

وی با بیان اینکه باید جنگل‌ها را حفظ کنیم تا شاهد سیل و بلاهای طبیعی نباشیم، ادامه داد: باید تجهیزات لازم و مدرن را برای اطفاء حریق فراهم کنیم و پایگاه اطفاء حریق هوایی ایجاد کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه معلومین و جانبازان مشکلات زیادی دارند و باید به آنها رسیدگی شود، بیان داشت: تولید محصولات کم‌کیفیت نتیجه بی‌نظارتی استاندارد است و باید زمینه رقابت صنایع و تولیدات داخلی با محصولات خارجی‌ فراهم شود.

وی با بیان اینکه کودکان انسان‌های بزرگی هستند و برنامه‌های تعیلم و تربیت‌شان را باید جدی بگیریم و برنامه ریزی درست داشته باشیم، بر آموزش کودکان مهد به سبک فرهنگ اسلامی تأکید کرد.

محمدی لائینی ضمن تبریک موفقیت تیم کشتی آزاد در جام نروژ افزود: استان مازندران در حوزه ورزش کشتی سرآمد است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه  مردم در ماه محرم و صفر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عزاداری کردند، گفت: باید زندگی اهل بیت و رسول الله را الگوی خودمان قرار بدهیم و دنبال الگوی شرقی و غربی نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار