مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربایجان شرقی:

خانواده‌های شهدا و ايثارگران ستون‌های مستحکم انقلاب هستند

«پورحسن» از خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران به‌عنوان ستون‌های مستحکم انقلاب یادکرد و گفت: به برکت وجود اين عزيزان کشورمان از صلابت و اقتداری مثال‌زدنی برخوردار است.
کد خبر: ۴۸۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 02October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عباس پورحسن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان هریس، اظهار داشت: صبر و بردباری جامعه ایثارگری در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ستودنی است. خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بر گردن همه ما حق‌دارند و امیدواریم بتوانیم دین خودمان را به بهترین نحو ممکن به این عزیزان ادا کنیم.

مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به‌عنوان ستون‌های مستحکم انقلاب یادکرد و افزود: به برکت وجود این عزیزان کشورمان از صلابت و اقتداری مثال‌زدنی برخوردار است.

پورحسن تصریح کرد: شهدا و ایثارگران در راه معامله با خداوند از تمام هستی خویش گذشتند و این جان‌فشانی و ازخودگذشتگی آن‌ها سربلندی، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی رقم زد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این دیدار‌ها که با همراهی «احمد محرم‌زاده» نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی انجام شد با خانواده‌های معظم شهیدان «علیرضا عیسی‌زاده» و «ناصر رجبی آذر» و جانبازان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس «رحیم ستاری آذر» و «خیراله مطلبی» ملاقات و در فضایی صمیمی گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار