مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهید «علی هاشمی» افتخار ایران اسلامی است

سردار «مرادحاجتی» ضمن تجلیل از مقام شامخ مادر شهید «علی هاشمی»، این شهید عزیز را افتخار مردم ایران دانست.
کد خبر: ۴۸۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ - 28September 2021

شهید «علی هاشمی» نه تنها افتخار خوزستان بلکه سراسر ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، پوستر تصویرسازی و بازآفرینی عکس دو نفره سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و سرلشکر شهید «علی هاشمی» با عنوان «در آغوش بهشت» که توسط بنیاد مکتب حاج قاسم خوزستان تولید شده و جمله سردار دل ها در مورد شهید هاشمی نیز برای نخستین بار منتشر شده است در منزل آن شهید عزیز و به دست مادر و فرزند سردار هور رونمایی شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در این بازدید ضمن تجلیل از مقام شامخ مادر شهید هاشمی، این شهید عزیز را افتخار مردم خوزستان و بلکه کل ایران دانست.

وی رونمایی از اسناد قرارگاه سرّی نصرت را برای اولین بار یک گام مهم و اساسی در حماسه رزمندگان اطلاعات و عملیات دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: باید روزی این سربازان گمنام به مردم ایران اسلامی و دنیا معرفی شوند و خدمات بی نام و نشان شان برای تاریخ به یادگار بماند.

شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه سری نصرت در دفاع مقدس و از فرماندهان ارشد آن دوران بود که حاج «قاسم سلیمانی» علاقه خاصی به او داشت و در سال های بعد از جنگ تا ماه های قبل از شهادت همواره به خانواده وی سرکشی می کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار