تقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم + تصاویر

فرزندان شهیدان «محمد شاهی» و «بنی حسن» از شهدای ارتش و شاغل در شهرداری قم، امروز طی آیینی در سالن جلسات شهرداری مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۸۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ - 26September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با هفته دفاع مقدس، فرزندان شهدای والامقام ارتش «خداداد محمدشاهی» و «علیرضا بنی حسن» که شاغل در شهرداری قم هستند، امروز طی آیینی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این آیین، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» فرمانده ارشد ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضر معصومه (س)، «مهدی اصفهانیان مقدم» شهردار منطقه چهار قم، حجت الاسلام «دهقان» رییس بنیاد شهید منطقه دو قم، حجت الاسلام خبازی رییس عقیدتی سیاسی ارشد ارتش در قم و نماینده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش حضور داشتند و در سخنانی بر حفظ یاد و خاطره شهدا تاکید کردند.

تقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم+تصاویرتقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم+تصاویرتقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم+تصاویرتقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم+تصاویرتقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم+تصاویرتقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم+تصاویرتقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم+تصاویرتقدیر از فرزندان شهدای ارتشی شاغل در شهرداری قم+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار