در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود؛

برگزاری همایش «حلقه وصل یاران» به‌همت سازمان بسیج طلاب استان کرمان

حجت‌الاسلام «جعفری» گفت: سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان در نظر دارد همایش بزرگداشت روحانیون آزاده، ایثارگر، رزمنده و جانباز تحت عنوان «حلقه وصل یاران» را برگزار کند.
کد خبر: ۴۷۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 06September 2021

همایش «حلقه وصل یاران» به همت سازمان بسیج طلاب استان کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‎‌الاسلام «علی جعفری» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه «ثارالله» استان کرمان اظهار داشت: سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان در نظر دارد در آستانه هفته دفاع مقدس همایش بزرگداشت روحانیون آزاده، ایثارگر، رزمنده و جانباز تحت عنوان همایش «حلقه وصل یاران» را برگزار کند.

وی ابراز کرد: محور همایش بررسی و تشریح نقش روحانیت و طلاب در دوران دفاع مقدس، نقش آنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش طلاب جهادگر و ایثارگر در طرح سپهبد شهید سلیمانی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این مراسم از خانواده شهید شاخص استانی سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میرکمالی تجلیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: به دلیل محدودیت های بیماری کرونا این همایش به صورت متمرکز برگزار نمی شود و تلاش داریم که این همایش در غیر مرکز استان نیز برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار