فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمنان در فضای مجازی جوانان ما را نسبت به دین و اهل بیت (ع) دلسرد می‌کنند

امیر «نصیرزاده» گفت: دشمنان در فضای مجازی تلاش می‌کنند در تاریخ عاشورا اخلال ایجاد کرده و جوانان جامعه ما را نسبت به دین و اهل بیت (ع) دلسرد کنند.
کد خبر: ۴۷۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 26August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان جوان خلبانی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: همه باید بصیرت کافی و سواد رسانه‌ای در همه مسائل داشته باشید تا قدرت تشخیص داشته باشید و بتوانید دشمن را بشناسید و مقابلش ایستادگی کنید.

وی افزود: بصیرت و سواد رسانه‌ای در فضای غبارآلود کنونی توانایی تشخیص دشمن را می‌دهد. دشمنان در فضای مجازی می‌خواهند بدون خونریزی جوانان ما را تخلیه کنند، حتی تلاش می‌کنند در تاریخ عاشورا اخلال ایجاد کرده و جوانان جامعه ما را نسبت به دین و اهل بیت(ع) دلسرد کنند چون که از وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم ما ترس دارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان کوچکترین مسائل نظامیان را بررسی می‌کنند، عنوان کرد: دشمن علیه فکر ما جنگ روانی انجام می‌دهد و سعی دارد افکارمان را غلط جلوه کند. بر این اساس باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سیاست های غلط و احمقانه خود افغانستان را به صورت مذبوحانه و بزدلانه ترک کردند، گفت: آمریکایی که فکر می‌کرد در طول ۲۰ سال گذشته اقدامات خوبی برای آموزش ارتش افغانستان انجام داده، دیدیم که این ارتش نیز نتوانست چند روز بیشتر در مقابل طالبان ایستادگی کند.

امیر نصیرزاده با اشاره به امنیت موجود در کشور، اضافه کرد: باید قدر کشور، انقلاب، عزت و سربلندی کشورمان را بدانیم.

در این مراسم همچنین از فرماندهان، مربیان و دانش‌آموختگان خلبانی پایگاه شهید فکوری تبریز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها