جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:

رانندگان تمام حواس خود را به عابرین پیاده و عزاداران معطوف دارند

سرهنگ موسوی‌پور از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در پیاده رو‌ها حرکت نکنند و تمام حواس خود را به جلو و به عابرین پیاده اختصاص دهند.
کد خبر: ۴۷۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ - 19August 2021

رانندگان تمام حواس خود را به عابرین پیاده و عزاداران  معطوف دارندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی و تردد وسایل نقلیه در روز عاشورای حسینی اظهار داشت: طبق اعلام قبلی و اطلاعیه‌های متعددی که به سمع و نظر شهروندان و رانندگان رسید تا پایان مراسم امروز و شام غریبان تمهیدات ترافیکی در سطح معابر شهر تهران برقرار است و تردد کلیه کامیون‌ها در طول بزرگراه‌ها و مسیر‌ها و معابر شهری ممنوع بوده و همکارانم از ورود این وسایل نقلیه ممانعت بعمل خواهند آورد.

وی افزود: با توجه به حضور هیئات عزاداری در سطح معابر از رانندگان این انتظار می‌رود با سرعت مطمئنه و یا حتی کمتر از آن در سطح معابر تردد کرده و با توجه به خلوتی معابر از سرعت و سبقت در بزرگراه‌ها پرهیز کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در پیاده رو‌ها حرکت نکنند و تمام حواس خود را به جلو و به عابرین پیاده اختصاص دهند.

سرهنگ موسوی پور گفت: با توجه به اینکه امروز شاهد برگزاری نماز ظهر عاشورا در میادین و خیابان‌های اصلی هستیم پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات لازم را بمنظور تامین نظم عبور و مرور و اتخاذ نموده و تا پایان مراسم در کنار عزاداران و نمازگزاران گرامی حضور خواهد داشت.

وی از رانندگان خواست در این شب‌ها و مخصوصا تاریکی هوا توجه و تمرکز بیشتری نسبت به تردد عابرین پیاده با توجه به تیره و مشکی بودن لباس آن‌ها داشته باشند و از عابرین نیز خواست در عرض و طول معابر و در حین تاریکی هوا تردد نکنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار