جلسه هم‌اندیشی کارگروه مادران و همسران شهدا برگزار شد

جمعی از مادران و همسران شهدا در جلسه هم‌اندیشی مباحث حقوقی مادران، همسران و فرزندان شهدا را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
کد خبر: ۴۶۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 03August 2021

جلسه هم اندیشی کارگروه مادران و همسران شهدا برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه هم اندیشی کارگروه مادران و همسران شهدا به ریاست رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تشکیل شد.

در این نشست که جمعی از مادران و همسران شهدا حضور داشتند مباحث حقوقی مادران، همسران و فرزندان شهدا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مجتهدزاده در این جلسه با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر توفیقی الهی است؛ بر لزوم خدمت‌رسانی به خانواده شهدا مخصوصا مادران شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا می‌توان از طرح معینه که به همت سازمان نشر اثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سراسر کشور در حال اجراست با هدف خدمت رسانی به پدران و مادران شهدا بهره گرفت.

وی همچنین با اشاره به شرایط موجود جامعه مبنی بر همه‌گیری ویروس کرونا و قدرت سرایت‌پذیری آن بر ضرورت ارائه خدمات درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای به خانواده شهدا در این زمینه تاکید کرد.

مجتهدزاده همچنین طرح بانوان طلایه داران شفا که دوره آموزشی درخصوص مدیریت بحران به خصوص بحران کرونا است را تشریح کرد.

در پایان جلسه طرح جدید یاوران سلامت با هدف غربالگری سلامت جسمی و روحی روانی(ارایه خدمات پزشکی و روانشناسی و مشاوره ای در منزل) با اولویت مادران شهدا توسط دکتر سید کریمی ارائه شد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها