به دعوت از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت؛

بازدید سردار رحیمی از موزه و سراسرنمای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به دعوت از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از موزه و سراسرنمای سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
کد خبر: ۴۶۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ - 14July 2021

بازدید سردار رحیمی از موزه و سراسر نمای سردار شهید حاج قاسم سلیمانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ۱۲ بخش موزه، چون دشمن شناسی، شهدا، فلسطین، لبنان، افغانستان، آفریقا، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و ماکت سه وجهی شهید حاج قاسم سلیمانی و گنبد سراسر نما بازدید به عمل آورد.

به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروی انتظامی تهران بزرگ، دو لوح تقدیر از سوی سردار بهمن کارگر؛ رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دکتر جعفری؛ مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ایشان اعطا گردید.

در لوح تقدیر فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از سوی دکتر علی اصغر جعفری؛ مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ
با صلوات بر محمد و آل محمد و اهدا سلام.

درود و تهنیت الهی بر مومنین و مجاهدین گرانقدر و ایثارگران دفاع مقدس به ویژه فعالین عرصه‌های فرهنگی و به پاس مدیریت امنیتی انتخابات استان تهران، فرمان بنیان‌گذار عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را لبیک گفته و تا پای جان از کیان اسلام و ایران دفاع کردند. آنان فعالان مبارزه خستگی ناپذیر فی سبیل الله بودند که یک تنه بر موج فرهنگی دشمن یورش برده تا اوراق سیاه کتاب ننگین کفر و الحاد و نفاق را تکه تکه کنند و در دفاع از ولایت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون شما خانواده صبور و انقلابی امید است در پاسداری از ارزش‌های والای اسلام عزیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای در پرتو عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله) موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها