فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد؛

ناکامی قاچاقچیان در واردات کالای قاچاق از مرز‌های آذربایجان غربی

سردار حسین‌خانی از زمین گیر شدن شش قاچاقچی و کشف بیش از سه میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته در مرز‌های ماکو و سردشت خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ - 10July 2021

ناکامی قاچاقچیان در واردات قاچاق کالا از مرز‌های آذربایجان غربیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «یحیی حسین‌خانی» فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به موفقیت مرزبانان در مرز‌های استان، اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در مرز‌های ماکو و سردشت با اشراف اطلاعاتی و گشت‌زنی در سطح حوزه، با استفاده از شگرد‌های خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

وی با اشاره توفیقات مرزبانان، افزود: مرزبانان در ۷۲ ساعت گذشته در عملیات‌های مختلف در سطح مرز‌های شهرستان ماکو و سردشت، ۸۰ هزار ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق، ۲۵۰ عدد بطری داروی دام‌پزشکی، ۲۸ عدد سرنگ حاوی ۳۶۰ میلیتر ژل بوتاکس، هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت، ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم چای، ۲۷ کیلو و ۹۰۰ گرم روغن و ۸۰ کیلوگرم قند را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش سه میلیارد ریالی کالا‌های مکشوفه، تصریح کرد: در این راستا شش نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حسین‌خانی خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حفظ و تامین امنیت مرز اجازه ورود و خروج هیچ‌گونه کالای قاچاق را به هیچ احدی نخواهند داد و در این راستا هیچ خط قرمزی نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار