توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در امامزاده صالح (ع)

یک هزار بسته معیشتی توسط خیران و گروه‌های جهادی و یک هزار بسته معیشتی نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای نیازمندان تهرانی در امامزاده صالح (ع) توزیع شد.
کد خبر: ۴۶۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 09July 2021

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در امامزاده صالح (ع)

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، در روز‌های اخیر امامزاده صالح (ع) مبدأ توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان تهران بود و علاوه بر خیران و گروه‌های جهادی که در هر دوره اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور تهیه و توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان می‌کردند، این بار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز برای نیازمندان و افراد کم‌برخوردار تهران در امامزاده صالح (ع) بسته معیشتی توزیع کرد.

بر همین اساس، یک هزار بسته معیشتی توسط خیران و گروه‌های جهادی و یک هزار بسته معیشتی نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در امامزاده صالح (ع) تخلیه شد و با توجه به گرمای هوا این بسته‌های معیشتی چیده نشدند و پس از قرارگیری در صحن و شبستان امامزاده صالح (ع) توسط گروه‌های جهادی به مناطق مختلف تهران ارسال شد تا بین نیازمندان توزیع شود.

بر اساس این گزارش، امامزاده‌های استان تهران از ابتدای شیوع کرونا به منظور کمک به نیازمندان در چندین مرحله بسته‌های معیشتی نه تنها در تهران بلکه در سایر شهر‌های ایران اسلامی توزیع کردند. همچنین تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک و حتی غذای گرم و اهدای کارت هدیه از دیگر اقدامات بقاع متبرکه در ایام کرونا برای کمک به معیشت نیازمندان به شمار می‌رود.

منبع: فارس 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار