رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی:

فرهنگ حرکت جهادی و کار گروهی در جامعه نهادینه شود

سرهنگ «رحمانی» گفت: فرهنگ حرکت جهادی و کار گروهی در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم باید در جامعه نهادینه شود که این امر در بسیج سازندگی به خوبی در حال اجرا است.
کد خبر: ۴۶۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ - 08July 2021

فرهنگ حرکت جهادی و کار گروهی در جامعه نهادینه شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «احمد رحمانی»، رئیس بسیج سازندگی آذربایجان غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: فرهنگ حرکت جهادی و کار گروهی در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم باید در جامعه نهادینه شود که این امر در بسیج سازندگی به خوبی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در سایه تعامل با ادارات می‌توانیم کارها را بهتر پیش ببریم، گفت: ارتباط گروه‌های جهادی با هم و با دستگاه‌ها از رسالت‌های اصلی این گروه‌ها به شمار می‌رود.

رئیس بسیج سازندگی آذربایجان غربی اضافه کرد: اگر در قانون اشاره شده که بسیج سازندگی مجری یک طرح عمرانی باشد، نشان می‌دهد که ظرفیت این سازمان و گروه‌های جهادی نسبت به کار جهادی و اجرای پروژه‌های مختلف نقطه پایان ندارد و محدود به هیچ عرصه‌‌ای هم نیست.

وی تصریح کرد: هر دستگاه و وزارت خانه‌ای محدودیت، عرض و طول برنامه‌ای دارد، اما گروه‌های جهادی هیچ محدودیتی ندارند، چون براساس انسان محوری و خدمات به قشر محروم گام برمی‌دارند.

رحمانی ضمن اشاره به اینکه، قله فعالیت‌های بسیج سازندگی همگانی شدن فرهنگ جهادی و خدمت‌رسانی است، عنوان کرد: پیامی که در سال‌های گذشته مقام عظمای ولایت به این گروه‌ها دادند، نیز بر همین اساس است، که باید به ۱۰ برابر شدن کیفیت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه هر کدام از هم‌وطنان بخش مشخصی از زمان و مال خود را برای خدمت به اقشار نیازمند اختصاص دهند، می‌توان ادعا کرد که فرهنگ جهادی، گذشت و ایثار در جامعه نهادینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها