حقوق بشر، کلیدواژه جنایات آمریکا/ یادداشت

افشای ماهیت جنایتکارانه آمریکا در لوای حقوق بشر

افشای ماهیت جنایتکارانه آمریکا در لوای حقوق بشر نیازمند روشنگری و تبیین این مسائل برای نسل جوان و انقلابی است.
کد خبر: ۴۶۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ - 01July 2021

گروه استان‌ها دفاع‌پرس‌ ـ زهرا شعبانی؛ سال های متمادی است که آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی‌اش در لوای حقوق بشر چه جنایت‌ها که نکرده‌اند و نام آزادی و دفاع از حقوق بشر را بهانه‌ای قرار داده‌اند تا بتوانند ملت‌های مستضعف را در بند کشیده و سرمایه‌های اعتقادی مادی و معنوی آنها را به یغما ببرند.

‌هر سال از ششم تیرماه تا دوازدهم تیر بهانه ایست تا با نیرنگ‌های خوش رنگ و ‏لعاب حقوق بشر آشنا شویم و فاش نماییم جنایت‌هایی را که آمریکا و هم پالکی‌هایش در داخل و خارج بر سر ملت‌های مظلوم و مسلمان ایران آورده اند.

‌ششم تیر‌ سال ۱۳۶۰ سالگرد ترور نافرجام امام جمعه وقت تهران حضرت آیت الله خامنه‌ای و هفتم تیر‌ سال ۱۳۶۰ سالگرد انفجار خونین ساختمان حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی ریاست قوه قضاییه و ۷۲ تن از یاران باوفایش به دست عناصر خودفروخته منافقین است. همانانی که آمریکا در دفاع از آنها تمام قد ایستاده است و هفتم تیر ‌سال ۱۳۶۷ بمباران شیمیایی سردشت توسط عنصر خودفروخته غرب و سرسپرده آمریکا یعنی صدام، یازدهم تیر سال ۱۳۶۷ حمله ناو آمریکایی به هواپیمای جمهوری مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت ده‌ها تن زن و مرد و کودک است.

‌افشای ماهیت جنایتکارانه آمریکا در لوای حقوق بشر نیازمند روشنگری و تبیین این مسائل برای نسل جوان و انقلابی است.

‌در طول چهار دهه که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره شاهد جنایت‌های مدعیان حقوق بشر بوده‌ایم اما تجمع این جنایت‌ها از ششم تیر تا دوازدهم تیر‌ نمایانگر اوج رذالت شیطان بزرگ است.

‌افشای جنایت های آمریکا در این مقطع ضروری می باشد زیرا تجمع این جنایت‌ها در این یک هفته منحصر به فرد است. در این هفته چهره دشمن را بیشتر بشناسیم دشمنی که در لباس‌های بزک‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خودش را مدعی حقوق بشر می‌داند و به خود اجازه هر گونه ظلم و جنایت و رذالت را می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار