رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان:

نقش جوانان دربیانیه گام دوم انقلاب کلیدی و تاثیرگذار است

«رضا نقدی» گفت: مهمترین وظیفه دانشگاه‌ها پرورش جوانان در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است چرا که این قشر از جامعه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقشی کلیدی دارند.
کد خبر: ۴۶۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ - 29June 2021
نقش جوانان دربیانیه گام دوم انقلاب کلیدی و تاثیرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان که با حضور رئیس و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد اظهار داشت: شهید آیت‌الله بهشتی مجتهدی متفکر و پرورش یافته اسلام ناب محمدی (ص) و برآمده از مکتب اصیل عاشورایی بود و بی جهت نیست که امام راحل عظیم الشان (ره) از او به عنوان خار چشم دشمنان اسلام یاد می‌فرمودند.
 
نقدی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها وظیفه‌ پرورش جوانان در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب را بر عهده دارند گفت: دانشگاه‌ها می‌بایست با استفاده از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، به دنبال تدوین سند عملیاتی بیانیه گام دوم در راستای اهداف نظام باشند. نقش جوانان در این زمینه بسیار  مهم، کلیدی و تاثیرگذار است.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در ادامه ضمن تاکید بر مشارکت بسیج در عرصه‌های علمی و فرهنگی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تولید علم در دانشگاهها، بسیج دانشجویی باید پیشگام و سرآمد از نظر علمی و اخلاقی در جامعه و بالاخص در دانشگاه‌ها باشند.
 
«محمد امین بخشیان» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیر بیان داشت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی در انجام امورات محوله موفقیت آمیز بوده است. شهدا برای دفاع از عزت، امنیت و اقتدار این کشور مجاهدت کردند و ما نیز باید با تمام وجود ادامه دهنده راه آنان باشیم.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها