نماینده ولی فقیه در گیلان:

مردم با حضور در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه‌گویان زدند

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه‌گویان زدند، گفت: ملت ایران با حضور آگاهانه خود در انتخابات، جبهه مقاومت را در درون جامعه اسلامی و دنیای مقاومت خوشحال کردند.
کد خبر: ۴۶۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ - 19June 2021

مردم با حضور در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه گویان زدندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در راستای حضور حماسی مردم در انتخابات با اشاره به اینکه «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه» اظهار داشت: کسی که از مخلوق خدمتگزار و حماسه آفرین تشکر نکند از خالق خود نیز تشکر نکرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: بنده حماسه عظیمی که ملت ایران به ویژه مردم عزیز ولایتمدار گیلان در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ آفریدند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با درود و سلام به ارواح پاک شهیدان این مرزوبوم، افزود: هشت هزار شهید گیلان جان خود را تقدیم راه خدا کردند تا امروز ثمره های آن را شاهد باشیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شهدا به ملاء اعلی پیوستند، خاطرنشان کرد: مردم ما نیز مجاهدانه در همان مسیر خودشان را قرار دادند.

وی حضور حماسی مردم در انتخابات را لبیک به آرمان شهیدان عنوان کرد و متذکر شد: مردم با حضور در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه‌گویان زدند، تاکید کرد: ملت ایران با حضور آگاهانه خود در انتخابات جبهه مقاومت را در درون جامعه اسلامی و دنیای مقاومت خوشحال کردند.

وی با درود و سلام خدا به مردم عزیز گیلان، تصریح کرد: اینجانب از یکایک شما زنان و مردان، روستائیان و شهرنشینان، جوانان، دختران و پسران، نوجوانان و همه کسانی که پای صندوق های رای آمدید و این حماسه بزرگ را آفریدید، تقدیر و تشکر می کنم و از خدای متعال برای شما بهروزی در دنیا و حشر با اولیاء در آخرت مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار