شهید علی‌احمد تکللو: هرگز از رهنمود‌های ولایت فقیه دور نشوید

شهید علی‌احمد تکللو در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ ای امت حزب‌الله و همیشه در صحنه پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت مؤمن و متعهد باشید و حواستان به منافقین جنایتکار باشد و هرگز از رهنمودهای، ولی فقیه دور نشوید.
کد خبر: ۴۶۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ - 11June 2021

شهید علی‌احمد تکللو: هرگز از رهنمود‌های ولایت فقیه دور نشوید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید علی‌احمد تکللو

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المبین الرٌجال صدقوا ما عاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدٌلو تبدیلا

از مومن مردانی هستند که بین خود و خدای خود آنچه عهد کردند با صداقت به بهترین نحو به انجام رسانند و از آنان کسانی هستند که منتظرند به این هدف خودشان برسند و تبدیل نکردند تبدیلی را.

با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام و درود به تمام شهیدان گلگون کفن از صدر اسلام تا عصر حاضر و با درود بر تمام خانواده‌های شهدا و با سلام درود بر تمام امت حزب الله.‌ای خداوند قادر و متعال و‌ای رهنمون‌کننده سبحان ما را به اسلام حقیقی و راستین که در این زمان امام بزرگمان رهبر کبیرمان خمینی بت‌شکن پرچمدار آن است رهنمون باش.
 
خدایا از تو خواستارم که اگر شهادت را نصیبم کردی فقط بخاطر رضای ذات مقدست باشد؛ بار خدایا شهادت در راه خدا و اسلام را نصیبم کن و مرا از بندگان مخلص خودت و از مومنین به پیامبرت و از شیعیان ولایت حضرت علی (ع) و از مطیعان، ولی امرت حضرت مهدی (عج) و نایب بر حقش خمینی عزیز قرار بده.

خدایا از تو می‌خواهم در لحظه‌ای که مرگ برایم فرا می‌رسد از تمام دوستی‌ها و عشق و محبت جزء دوستی و محبت و عشق به خودت آزادم سازی.‌ای امت حزب‌الله و همیشه در صحنه پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت مومن و متعهد باشید و حواستان به منافقین جنایت کار باشد و هرگز از رهنمود‌های امام  دور نشوید.

مادر مهربان و عزیزم امیدوارم سلام مرا بپذیری و مرا حلال کنی مبادا در فقدان من گریه کنی تو باید مادرجان افتخار کنی که فرزندت در راه خدا به این مقام رسیده و من هم افتخار می‌کنم که در دامن همچون مادری پرورش یافته‌ام و در راه خدا به این مقام پر افتخار نائل آمده‌ام.

پدر عزیزم امیدوارم مرا حلال کنی و مرا ببخشی و با استقامت و صبر و شکیبایی با شهادت من کنار بیایی، مبادا پدر جان روحیه خودت را از دست بدهی و دشمنان اسلام را شاد کنی تا آنجا که می‌توانی از اسلام و امام و روحانیت دفاع کن و مبادا برای من اشک بریزی، چون باعث ناراحتی من می‌شود؛ و شما خواهران عزیزم همچون زینب صبور باشید و همیشه مدافع اسلام باشید و شما برادرانم  ادامه‌دهنده راه هزاران شهید در خون خفته باشید و تا آخرین قطره خونتان در راه اسلام تلاش کنید.»

منبع: فارس 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار