شهید «احمد پلنگ‌نژاد»:

ای خمینی بت‌شکن! در راه تو که همان راه حسین است گام برمی‌دارم

شهید «احمد پلنگ‌نژاد» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: ای امام‌، ای خمینی!‌ ای بت‌شکن!‌ ای کسی که اسلام حقیقی را به من شناساندی! جان به کف در راهت که همان راه حسین (ع) است، گام برمی‌دارم.‌
کد خبر: ۴۶۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ - 23July 2021

ای امام‌ای خمینی!‌ ای بت شکن!‌ ای کسی که اسلام حقیقی را  به من شناساندی!به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، استان کرمانشاه در دوران هشت ساله دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است که این شهدا گران‌قدر، علاقه‌ای فراوان به رهبر فرزانه خود حضرت امام خمینی (ره) داشته‌اند. شهید «حسین اخلاصی زنگنه» یکی از همین شهداست که زندگی‌نامه وی را در ادامه می‌خوانید:

زندگی‌نامه شهید «حسین اخلاصی زنگنه»

شهید «احمد پلنگ نژاد» هفدهم شــهریور ۱۳۲۱ در شهرستان کرمانشاه به دنیا آمد. پدرش رستم و مادرش والیه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه، در چنگوله هنگام ۱۳۶۳ حضور یافت. بیست ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در چنگوله  هنگام درگیری با نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به گردن و سینه، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

وصیت‌نامه شهید «حسین اخلاصی زنگنه»

ای امام‌،‌ ای خمینی!‌ ای بت‌شکن!‌ ای کسی که اسلام حقیقی را  به من شناساندی! جان به کف در راهت که این همان راه الله و حسین (ع) است، گام برمی‌دارم.‌

ای کسی که با  هر کلامت این بنده سر تا پا گناهکار را به راه راست هدایت کردی و جهاد اکبر را که همانا جهاد با نفس و تزکیه‌ی روح و جهاد اصغر که همانا فدا شدن در راه خداست به من یاد دادی و نور ایمان به خدا و محمد (ص) را در دلم روشن گردانیدی!

اینک این بنده‌ی خدا با فرصتی که پیش آمده داوطلبانه می‌خواهد در راه تو که همان راه الله است، پیش رود و جان ناقابل خود را در راه اسلام، امت مسلمانان و تو رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران هدیه و فدا نماید تا ذره‌ای از وظیفه‌ای را که نسبت به اسلام و شهیدان جان به کف انقلاب اسلامی ایران دارد، انجام دهد. وقتی تو خود را خدمتگزار مردم می‌دانی، عرق شرم بر پیشانی ام مینشیند و بر قلبم به لرزه در می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها