نماینده جنبش «جهاد اسلامی» در لبنان:

دشمن صهیونیستی جرأت حمله زمینی به غزه را پیدا نکرد

نماینده جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در لبنان گفت: علیرغم تهدیداتی که صهیونیست‌ها انجام می‌دادند، اما جرأت حمله زمینی به غزه را پیدا نکردند.
کد خبر: ۴۵۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ - 22May 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه العهد، «احسان عطایا» نماینده جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را در خصوص نبرد شمشیر قدس که به پیروزی ملت فلسطین بر دشمن صهیونیستی منجر شد، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این زمینه تصریح کرد: علیرغم تهدیداتی که صهیونیست‌ها انجام می‌دادند، اما جرأت حمله زمینی به غزه را پیدا نکردند.

این مقام فلسطینی همچنین یادآور شد: دشمن صهیونیستی در جریان نبرد‌های پیشین بسیاری از خسارت‌های مادی و انسانی خود را پنهان کرد و این درحالی است که در نبرد اخیر نتوانست چنین کاری انجام دهد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی در جریان نبرد شمشیر قدس متحمل خسارت‌های اقتصادی و زیرساختی نیز شد. بسیاری از واحد‌های زیرساختی رژیم صهیونیستی هدف اصابت موشک‌های دوربُرد مقاومت قرار گرفتند و به شدت آسیب دیدند. خودِ صهیونیست‌ها اذعان کردند که تنها در چند روز اولیه حملات مقاومت، رژیم صهیونیستی متحمل خسارتی بالغ بر بیش از ۱۶۰ میلیون دلار شد.

از سوی دیگر، حملات موشکی مقاومت فلسطین از لحاظ روانی تأثیرات جبران ناپذیری را بر شهرک‌نشینان صهیونیست گذاشت. بر این اساس، می‌توان گفت که تعداد مجروحان روانی ناشی از حملات مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی به مراتب بیش از تعداد مجروحان ناشی از اصابت سخت افزار‌های جنگی است.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار