فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر بوشهر:

اسرائیل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد

سرهنگ شهابی گفت: اسرائیل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد و هر روز در سرزمین غصب شده فلسطین دچار حادثه می شود.
کد خبر: ۴۵۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ - 07May 2021

اسرائیل دیگر قدرت دفاع از خود را نداردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، مراسم نمادین اهتزاز پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا به همراه پخش سرودهای حماسی حزب الله و فلسطین در میدان قدس بوشهر همزمان با روز جهانی قدس برگزار شد.

سرهنگ «غلامرضا شهابی» فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی حضوری و خودرویی برگزار نشد؛ ولی جوانانی به صورت خودجوش پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند.

وی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: این روز، روز مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومین عالم است و روزی که ان‌شاالله استکبار جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

شهابی افزود: امام (ره) بیش از 42 سال پیش این روز را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند که قدس فراموش نشود و در اذهان مسلمانان باقی بماند.

فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر بیان کرد: اسرائیل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد و هر روز در سرزمین غصب شده فلسطین دچار حادثه می شود، همین توان و اتحاد مسلمانان باعث شده رژیم غاصب صهیونیسم هر روز در اضطراب امنیت و التحاب به سر ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار