عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس عنوان کرد:

خنثی‌سازی تبلیغات منفی و مسموم علیه ایران در گرو افزایش تعاملات منطقه‌ای

اسماعیلی گفت: افزایش تعاملات منطقه‌ای می‌تواند تبلیغات منفی و مسموم علیه کشورمان را از بین ببرد.
کد خبر: ۴۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 24April 2021

خنثی‌سازی تبلیغات منفی و مسموم علیه ایران در گرو افزایش تعاملات منطقه‌ای

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی اسماعیلی» عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس در گفت‌وگویی اظهار داشت: جمهوری اسلامی بر اساس سیاست عزت، حکمت و مصلحت همواره خواستار تعامل به کشور‌های دنیا بوده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین اگر بتوانیم با افزایش سطح روابط با کشور‌های مختلف و حضور در جوامع بین‌المللی سیاست فوق را محقق کنیم، منافع ملی کشورمان حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایران همواره خواستار صلح و ثبات در دنیا بوده و این امر موضوع مهمی برای برقراری روابط با کشور‌های دنیا است، ادامه داد: این مهم در حالی است که دشمنانمان خصوصاً آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند با تبلیغات مسموم کننده، فضای منفی علیه کشورمان ایجاد کنند تا سایر کشور‌ها به سمت همکاری‌های چندجانبه با ایران سوق نیابند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه سفر‌های منطقه‌ای مسئول دیپلماسی کشورمان دیرهنگام شروع‌شده، اما قطعاً می‌تواند آثار منفی تحریم‌ها و محدودیت‌های یک‌جانبه را از بین ببرد، افزود: بنابراین با افزایش این سفر‌ها و تشریح ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران می‌توان شاهد افزایش همکاری‌ها دوجانبه و چندجانبه با کشور‌های منطقه باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً افزایش تعاملات منطقه‌ای می‌تواند سبب افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری شود که موضوع مهمی در مبارزه با تحریم‌ها بشمار می‌رود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار