پاسدار شهید «التفات بابایی»:

گوش بفرمان ابراهیم زمان باشیم

در وصیت‌نامه شهید «التفات بابایی» آمده است: ای ملت شهیدپرور ایران راه حسین (ع) را ادامه بدهید که راه امام خمینی همان راه حسین است راه اسلام و راه قرآن است که ما می‌خواهیم در زمان امام حسین باشیم و کمک کنیم؛ حال همان زمان امام حسین است؛ گوش بفرمان ابراهیم زمان باشیم؛ هرچه او می‌گوید سخن خداوند است.
کد خبر: ۴۵۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ - 14April 2021

گوش بفرمان ابراهیم زمان باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، شهید «التفات بابایی» دوازدهم خرداد ۱۳۴۲، در شهرستان خلخال دیده به جهان گشود. پدرش وفادار و مادرش فرنگیس نام داشت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. هجدهم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش را در «امام‌زاده ابراهیم» شهرستان ورامین به خاک سپردند.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید

«بسمه تعالی

خدای بزرگ را شکر می‌کنم که مرا در حزب خود قرار داد (حزب الله) تا بتوانم خدمتی برای اسلام بکنم و اگر لیاقت داشته باشم بتوانم کارهایم را با اخلاق انجام دهم.

خدای بزرگ را تشکر می‌کنم که لیاقت آن را به من داد که در سپاه امام زمان (سپاه پاسداران) قرار بگیرم. بار خدایا، دل‌های ما را پاک و نیت‌های ما را وقف خدمت به اسلام بگردان و توفیق مرگ در راه اسلام و قرآن را نسیب ما بگردان.

خدایا از تو می‌خواهم که امام عزیز و نوز جماران ما را و این قلب امت ما را حفظ کنی.

امت شهید پرور هیچ وقت قلب امام عزیز را آزرده نکنید و تا آنجا که می‌توانید به اسلام و امام خدمت کنید. وای بر آن روزی که قلب امام عزیز ما ناراحت باشد آن‌وقت است که شکر این نعمت بزرگ را بجا نیاورده‌ایم. در این زمان مسئله اصلی جنگ است اگر هر کس کوتاهی کند در آخرت مسئولیت دارد که چرا کوتاهی کردی آن‌وقت جوابی نداریم که بگوئیم و این همه خون شهدا از بچه‌های عزیز جلو ما را می‌گیرد.

اگر کسی دراین جنگ کمک نکند، چون جنگ اسلام و کفر است به اسلام و امام خیانت کرده است. باید بگوییم که از سرزمین‌های اسلامی دست کاخ نشین‌ها و دیکتاتور‌های شرقی و غربی را قطع کنیم‌.

ای ملت شهید پرور ایران راه حسین (ع) را ادامه بدهید که راه امام خمینی همان راه حسین است راه اسلام و راه قرآن است که ما می‌خواهیم در زمان امام حسین باشیم و کمک کنیم حال همان زمان امام حسین است گوش بفرمان ابراهیم زمان باشیم هر چه او می‌گوید سخن خداوند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار