حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باعث کوری چشم دشمنان خواهد شد

یک نماینده مجلس گفت: مردم کشورمان همیشه ثابت کرده‌اند که به آرمان‌های امام و شهدا وفادار هستند و با حضورشان در صحنه‌های مختلف منجر به یاس و ناامیدی دشمنان شده‌اند.
کد خبر: ۴۴۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ - 28February 2021

حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باعث کوری چشم دشمنان خواهد شدبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‌پرس، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگویی، به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و اظهار داشت: باید زیرساخت‌های لازم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای فراهم شود تا جهان شاهد یک رخداد عظیمی باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است؛ ضمن اینکه ایشان بارها روی این موضوع تاکید ویژه‌ای داشتند؛ بنابراین همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا منویات رهبری اجرایی شود.

وی اظهار کرد: وقتی که مشارکت مردم در انتخابات گسترده باشد؛ قطعا دولت و نظام پشتوانه‌ای بی حدو حصری را لمس خواهند کرد که سبب کوری چشم دشمنان می‌شود.

علیرضا بیگی تاکید کرد: مردم کشورمان همیشه ثابت کرده‌اند که به آرمان‌های امام و شهدا وفادار هستند و با حضورشان در صحنه‌های مختلف منجر به یاس و ناامیدی دشمنان شده‌اند؛ لذا این بار نیز با حضور حماسی خود سبب خنثی سازی توطئه‌های دشنمان خواهند شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار