در مراسم رونمایی از یادمان شهیدان «سجادیان» مطرح شد؛

۶۰ درصد نامگذاری‌ها در شورای شهر تهران به‌نام شهداست

عضو شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از یادمان شهیدان «سجادیان» گفت: ۶۰ درصد نامگذاری‌ها در شورای شهر تهران به‌نام شهداست که توفیق خدمت ما را دو چندان می‌کند.
کد خبر: ۴۴۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ - 22February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یادمان شهیدان «سید حمزه، سید کاظم، سید داوود، سید قاسم و سید کریم سجادیان»، با حضور «سید محمود میرلوحی» عضو شورای شهر، «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه ۱۵ تهران و خانواده شهیدان «سجادیان» رونمایی شد.

۶۰ درصد نامگذاری‌ها در شورای شهر تهران به‌نام شهداست

«میرلوحی» در آیین رونمایی از این یادمان، با تقدیر از اقدام شهرداری منطقه ۱۵ تهران در جهت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خاطره دلاوری‌ها و شجاعت‌های شهدا در پاسداری از این مرز و بوم هرگز از یاد نخواهد رفت؛ چراکه اگر آن‌ها نبودند، معلوم نبود بر سر این ملت و کشور چه آمده بود.

رونمایی از یادمان شهیدان «سجادیان»/ ۶۰ درصد نامگذاری‌ها در شورای شهر تهران به‌نام شهداست

وی افزود: ۶۰ درصد نامگذاری‌ها در شورای شهر تهران به‌نام شهداست که توفیق خدمت ما را دو چندان می‌کند و از تلاش‌های شهردار منطقه ۱۵ برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا قدردانی می‌کنم.

منطقه ۱۵ خاستگاه دو هزار شهید است

شهرداری منطقه ۱۵ تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: منطقه ۱۵ خاستگاه دو هزار شهید انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت است و افتخار مدیریت شهری امروز احیای ارزش‌ها و یاد شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار و اقتدار امروز ایران اسلامی به‌واسطه رشادت‌ها و دلیری‌های شهداست، افزود: در سه سال گذشته بیشترین نامگذاری‌های انجام‌شده به نام شهدا بوده است؛ ۶ ماه پیش نیز بلوار «شاهد» به نام شهیدان معظم «سجادیان» مزین شد و امروز نیز از یادمان این شهدا رونمایی می‌کنیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها