چهل‌سالگی سرو/ یاران خراسانی 3

عبادت بدون بصیرت کارساز نخواهد بود

شهید علی یغمایی در مباحثه با هواداران بنی‌صدر می‌گفت: اگر شما 40 سال هم نماز بخونین ولی موقعیت زمان و مکان خودتونو نشناسین، امام زمان خودتونو نشناسین، این عبادات شما هیچ کارساز نیست و نخواهد بود.
کد خبر: ۴۲۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ - 11November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، شهید «علی یغمایی» در هشتم مهر 1335، در روستای شفیع‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بردسکن به دنیا آمد؛ وی در بیست و چهارم فروردین 1362، در حالی که فرماندهی گردان تخریب را بر عهده داشت در عملیات والفجر 1 در فکه به شهادت رسید.

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به خاطره‌ای از این فرمانده خراسانی به نقل از ابوالقاسم نهاوندی همرزم شهید اشاره خواهیم داشت.

ترفندهای بنی‌صدر به اوج خود رسیده بود. جمعی از همکاران هم، تحت تأثیر مکر و فریب او قرار گرفته بودند. علی‌آقا با تک‌تک آنها وارد بحث می‌شد و آنها را توجیه می‌کرد. با مهر و محبت آنها را به مباحث دعوت می‌کرد، ساعت‌ها پای صحبت‌هایشان می‌نشست، استدلال­‌های آنها را گوش می‌­داد و سپس در مقام پاسخ، وارد بحث می­‌شد.

روزی از ایشان پرسیدم: علی‌آقا! به ابنها چی می­‌گی؟

علی­‌آقا در پاسخ گفت: هیچی! فقط می­‌گم: اگر شما 40 سال هم نماز بخونین ولی موقعیت زمان و مکان خودتونو نشناسین، امام زمان خودتونو نشناسین، این عبادات شما هیچ کارساز نیست و نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار