توزیع 2 هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پیشوا

مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه قرارگاه هفدهم ربیع سپاه با توزیع 2 هزار بسته و با حضور سرهنگ «نجفی» فرمانده سپاه پیشوا و «عباسی » فرماندار پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ - 08November 2020

توزیع 2000 بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پیشوابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط قرارگاه هفدهم ربیع  با حضور سرهنگ «نجفی» فرمانده سپاه پیشوا و «عباسی» فرماندار و حجت الاسلام احمدی «مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه پیشوا در  سالن سرپوشیده شهدای گمنام شهرستان مقدس پیشوا برگزار شد.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه پیشوا اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پیشوا آغاز شده که در این مرحله 2 هزار بسته معیشتی و 25 هزار ماسک و یک‌هزار قطعه مرغ و تعدادی لوازم التحریر و لوازم گرمایشی و جهیزیه بین نیازمندان در سطح شهرستان پیشوا توسط پایگاه های بسیج توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این بسته‌ها توسط سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و خیرین تامین شده است.

وی افزود: بخشی از آن دارای خواروبار و برنج، بخشی شامل گوشت مرغ و بخشی شامل موارد مورد نیاز خانواده ها از جمله در ایام زمستان مانند پتو و بخاری و... است.

فرمانده سپاه پیشوا گفت: مرحله دیگر که ادامه پیدا خواهد کرد جهیزیه است که طی روزهای آتی 4 جهیزیه کامل بین خانواده های نیازمند در سطح شهرستان توزیع می شود.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: خواهشی که از مردم عزیز داریم در بخش توزیع ماسک این ماسک ها از طریق خیرین تهیه شده و نذر اموات است مردم عزیز شهرستان می توانند در این کار خیر سهیم شوند و نذر ماسک را داشته باشند که بتوانیم در این مرحله به کلیه مردم از طریق توزیع ماسک کمک کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار