معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا:

پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل می‌شوند

سرهنگ ولی‌اللهی گفت: باید پایگاه‌های مقاومت بسیج را به پایگاه‌های سلامت تبدیل کنیم تا بتوانیم زنجیره کرونا را قطع کنیم.
کد خبر: ۴۲۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ - 06November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، نشست سالانه مسئولین و مدیران مراکز درمانی سپاه کربلا با حضور سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در مجتمع فرهنگی آموزشی ادهم شهرستان جویبار برگزار شد.

پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل می‌شوند

سرهنگ ولی‌اللهی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در این جلسه، با اشاره تلاش کادر درمانی مجموعه سپاه در ایام کرونا گفت: با توجه به برخی مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان است، سپاه در ایام کرونا بویژه پیک اول کرونا سربلند بیرون آمد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در ادامه با بیان این مطلب که دوره‌های توانمندسازی مدیران سلامت نواحی در دستور کار قرار دارد، افزود: هزینه‌های مراکز درمانی باید برنامه محور باشد و مراکز درمانی می‌بایست برنامه‌های خود را اعم از توسعه و تجهیز و نیز در حوزه بهداشت و بهداری، به سمت هدف‌گذاری درآمدها پیش ببرند.

پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل می‌شوند

سرهنگ ولی‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش سپاه در قطع زنجیره کرونا اشاره کرد و گفت: مشکلات اصلی که کرونا در حوزه اقتصادی و درمانی ایجاد کرده است کل دنیا را فلج کرده و به طبع آن ایران هم دچار مشکل شده است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه باید به سمت کم کردن عوارض کرونا برویم، خاطرنشان کرد: کرونا ویروسی است که در حال حاضر درمان خاصی ندارد و تنها عامل آن قطع زنجیره است.

پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل می‌شوند

سرهنگ ولی‌اللهی با اشاره به اینکه سپاه در پیک اول کرونا به تولید ماسک و ضدعفونی امکان پرداخت، گفت: طرحی را سازمان بسیج برای قطع زنجیره کرونا اعلام کرده است که ما باید آمادگی کامل داشته باشیم.

به گفته معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا باید پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شوند تا بتوان با گروه‌بندی و شناسایی جامعه هدف کمک کار دانشگاه علوم پزشکی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار