نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی:

ضعف در نظارت و وجود افراد سودجو در شبکه توزیع از عوامل مهم تلاطم در بازار است

غلامرضا منتظری گفت: ضعف در نظارت بر بازار و وجود افراد سودجو و منفعت‌طلب در شبکه توزیع کالا از جمله عوامل تلاطم در بازار است.
کد خبر: ۴۲۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ - 12October 2020

ضعف در نظارت و وجود افراد سودجو در شبکه توزیع از عوامل مهم تلاطم در بازار استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به تلاطم قیمت‌ها در بازار اظهار داشت: یکی از عوامل در این زمینه ضعف در حوزه نظارت بر بازار است که به درستی این کار انجام نمی‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر ما با افراد سودجو و منفعت‌طلبی مواجهیم که در شبکه توزیع کالا در بازار حضور دارند و از جمله عوامل افزایش قیمت کالا‌ها هستند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من در دیداری که با جمعی از بازاریان داشتم از این افراد یاد می‌کردند و می‌گفتند که به عنوان مثال در بحث کره افرادی در زنجیره توزیع وجود داشتند که با هدف کسب منافع شخصی و سود بیشتر گرانی را تشدید می‌کردند.

منتظری خاطرنشان کرد: ما امروز علاوه بر تحریم خارجی که دشمن ما آشکارا آن را علیه ما اعمال می‌کند و موضع ما نیز در برابر آن مشخص است با پدیده‌ای به نام خودتحریمی نیز مواجهیم که باید با این مسأله به طور جد برخورد شود.

وی افزود: افرادی در همین راستا اقدام به احتکار کالا‌ها و مایحتاج مردم می‌کنند که باید با آن‌ها برخورد شود و صرف اعلام این که این افراد شناسایی شده‌اند کافی نیست، بلکه شرط لازم است و شرط کافی برای بهبود وضعیت برخورد قاطع با این افراد است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروزه بعضی از دستگاه‌ها به صورت جهادی عمل نمی‌کنند و این در حالی است که شرایط امروز کشور ما به گونه‌ای است که با مدیریت جهادی مسائل و مشکلات رفع می‌شوند؛ چراکه شرایط ما شرایط خاصی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار