چهل‌سالگی سرو/

چاپ سالنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس همدان

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ازرش‌های دفاع مقدس همدان با جمع‌آوری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس همدان سالنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس را چاپ خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 19August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امروز جلسه شورای عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با حضور کارکنان این اداره‌کل در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر برگزار شد.

سردار پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در آغاز این جلسه از خصوصیات شخصیتی و اخلاقی سردار شهید «احمد کاظمی» گفت.

در این جلسه به موضوع برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ادارات همدان و جمع آوری گزارشات و دستاورد‌های آن، برنامه‌های در سطح شهر همدان و شهرستان ها و ویژه برنامه های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان پرداخته شد.

در جلسه امروز شورای عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس همدان مقرر شد تا با جمع آوری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ادارات و شهرستان‌ها سالنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس همدان تدوین و چاپ شود.

در پایان این جلسه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان ادبیات دفاع مقدس از «محمد برخوردار» مسئول ادبیات دفاع مقدس این اداره کل با لوح یادبودی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها