فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تأکید کرد؛

برخورد قاطعانه مرزبانی ناجا با قاچاقچیان سلاح و اقلام ضدفرهنگی

سردار احمدعلی گودرزی با تأکید بر اینکه مرزبانان با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌اند، گفت: با قاچاقچیان سلاح و اقلام ضدفرهنگی، قاطعانه برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ - 18August 2020

اوج هماهنگی و همدلی مرزبانان و مرزنشینان را در مرز‌ها شاهد هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در سفر به استان کرمانشاه با ماموستا «ملا قادر قادری» امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار گودرزی در این دیدار با اشاره به اینکه مرزنشینان افرادی غیرتمند و حامی و پشتیبان مرزبانان در مرز‌ها هستند، گفت: همه مرزنشینان که در حاشیه مرز‌ها حضور دارند، مرزیار افتخاری ما هستند و امروز بحمدالله اوج هماهنگی و همدلی مرزبانان و مرزنشینان را شاهد هستیم که نتیجه آن امنیت پایدار و مطلوب در مرز‌های استان کرمانشاه است.

وی افزود: مرزبانان در تلاش هستند که ارتقاء معیشت مرزنشینان را به معنای واقعی اجرایی و عملی کنند و در راستای تحقق امنیت اقتصادی مرزنشینان مؤثر واقع شوند. مرزنشینان نقش بی بدیلی در تأمین امنیت مرز‌های کشور دارند و مرزبانان موظفند همراه و همگام مرزنشینان باشند.

مقام ارشد مرزبانی ناجا برقراری امنیت مرز‌های ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: امنیت مطلوبی که در استان کرمانشاه و شهرستان پاوه وجود دارد، حاصل تلاش شبانه‌روزی همرزمانم در سراسر مرزهاست که این افتخار بزرگی برای مرزبانان و مرزنشینان است.

سردار گودرزی با تبیین تردد‌های غیرمجاز در نوار مرزی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای قوانین و مقررات مرزی است و مرزبانان با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند با ورود اقلام ضد فرهنگی، سلاح و... ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی نقض شود.

وی با تأکید بر اینکه کولبران مورد حمایت مرزبانان هستند، عنوان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی حامی مرزنشینان و جوانانی است که برای کسب رزق و روزی حلال تلاش می‌کنند.

مرزبانان با تأمین امنیت مرزنشینان، از حق حیات آن‌ها دفاع می‌کنند

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه نیز در این دیدار از عملکرد و زحمات شبانه‌روزی مرزبانان کشور که در راستای کنترل و حراست از مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و گفت: امنیت مرز‌ها مرهون هوشیاری و اقتدار نیرو‌های مرزبانی در نوار مرزی است، امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است و کسی که این امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کند، گویا از حق حیات انسان دفاع می‌کند.

امام جمعه پاوه با تأکید بر ضرورت هوشیاری و اقتدار مرزداران برای صیانت از مرز‌ها اظهار داشت: مقام و منزلت در این لباس مقدس بسیار بالا است و قطعا عزیزان مرزبان ما قدر این نعمت والای خداوند متعال را می‌دانند.

وی ادامه داد: یکی از کار‌های مهم در دفاع از ناموس و کیان یک سرزمین، مرزبانی و نگهبانی از آن، آن هم با نیت قربةالی‌الله است، پیامبر مکرّم اسلام در اهمیت و ارزش والای این عمل چنین می‌فرمایند: یک شب نگهبانی دادن در راه خدا، برتر است از هزار شبانه‌روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه‌دار سپری شود، این اهمیت مرزداری در دین اسلام را نشان می‌دهد.

مأموستا قادری در پایان سخنان خود بر حمایت مرزبانان از کولبران مجاز و کسانی که به‌صورت قانونی از مرز‌های کشور در قالب کولبر تردد می‌کنند، تأکید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها