رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کار برای خانواده شهدا ارزشمند است

سعید اوحدی گفت: از مادرم خواستم برایم دعا کند. نمی‌گویم اگر خیر من هست کار پیش برود، که این دعا را برای خودم خودخواهی می‌دانستم، اما گفتم دعا کن اگر خیر خانواده شهدا و جانبازان است من در این سمت قرار بگیرم اگر نه خدا یک دیوار بتنی بین من و این مسئولیت قرار دهد.
کد خبر: ۴۰۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 07June 2020

کار برای خانواده شهدا ارزشمند استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سکان بنیاد شهید و امور ایثارگران را با حکم رییس جمهور بر عهده گرفت. پیش از او حجت‎الاسلام شهیدی محلاتی از شهریور سال ۹۲ این مسئولیت را بر عهده داشت که روز گذشته به علت بیماری از سمت خود استعفا کرد.

سعید اوحدی پس از پذیرفتن این حکم در گفت‌وگویی اظهار داشت: بنده روز گذشته خدمت رییس جمهور جلسه پر باری داشتم و از او خواستم مرا در انجام وظیفه ام همراهی کند.

وی افزود: نزد حجت الاسلام روحانی این آیه را یادآور شدم که خدا در قرآن می‌فرماید: «به مال یتیم نزدیک نشوید مگر اینکه به بهترین شکل از آن نگه داری کنید.» بنیاد شهید هم جایی است برای خدمت به خانواده شهدا و جانبازان که امیدوارم از این فرصت خدمت به جامعه ایثارگری به خوبی استفاده کنم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه این مسئولیت کار سختی است که امیدورام خدا کمکم کند، بیان داشت: پس از دریافت این حکم خدمت مادرم رسیدم و گفتم: شما مادر شهید هستی دعا کن برای من. نمی‌گویم اگر خیر من هست کار پیش برود، که این دعا را برای خودم خودخواهی می‌دانستم، اما گفتم دعا کن اگر خیر خانواده شهدا و جانبازان است من در این سمت قرار بگیرم اگر نه خدا یک دیوار بتنی بین من و این مسئولیت قرار دهد.

اوحدی در پایان اظهار داشت: ما اعتقاد داریم شهدا زنده هستند و کار برای خانواده آن‌ها خیلی سنگین و البته ارزشمند است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار