نماینده خوزستان در مجلس خبرگان:

داعش ضربه محکمی از نیرو‌های مقاومت خواهد خورد

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به تحرکات اخیر داعش در عراق گفت: داعش در عراق تودهنی و ضربه محکمی از نیرو‌های مقاومت خواهد خورد.
کد خبر: ۳۹۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ - 08May 2020

داعش ضربه محکمی از نیرو‌های مقاومت خواهد خوردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «آیت‌الله عباس کعبی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: تحرکات جدید داعش در عراق با هدایت آمریکا به منظر تاثیرگذاری در تشکیل دولت همسو با آمریکا صورت گرفته است.

وی افزود: از سوی دیگر، اختلاف و دو دستگی در تشکیل دولت همسو با مقاومت در تحرکات اخیر داعش بی تاثیر نبوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: حملات اخیر داعش در عراق باعث شد که نیرو‌های مقاومت و حشدالشعبی بیشتر به خود بیایند و طی همین یکی دو روز اخیر ضربات سهمگینی را به داعش وارد کنند.

آیت‌الله کعبی ادامه داد: امید داعش برای بازگشت مجدد به عراق و تهدید عتبات عالیات به ویژه سامرا باعث شد که نیرو‌های مقاومت تحرک خود را به صورت مضاعف انجام دهند.

وی با بیان اینکه به طور قطع داعش در عراق تودهنی و ضربه محکمی از نیرو‌های مقاومت خواهد خورد گفت: داعش به زودی مجبور به عقب نشینی می‌شود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان افزود: آمریکا نخواهد توانست کابینه مطلوب خود را در عراق بر سر کار بیاورد و مردم عراق با هوشمندی و اصرار بر مصوبه مجلس در خصوص خروج آمریکا از عراق، نقشه‌های کاخ سفید را نقش بر آب می‌کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار