فتاح خبر داد؛

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان وام‌ قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر

رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان وام‌ قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر و اهدای کارت خرید یک میلیون تومانی به ملوانان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ - 18April 2020

کمک بنیاد مستضعفان به اقشار آسیب پذیر/ اهدا کارت خرید به کولبران و ملوانانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه اقدامات دولت فراگیر است و همه مردم ایران را در بر می‌گیرد، اظهار داشت: اقدامات ما برای اقشار خاص است و طی هماهنگی با شهرداری تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کل کشور در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر، اقدام شد.

وی افزود: در حدود دو هفته قبل با هماهنگی استانداران برای کولبران آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هدیه یک میلیونی واریز شده است.

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان اضافه کرد: با هماهنگی استاندار هرمزگان، در مرحله اول به ملوانان و کسانی که با قایق کار می‌کنند که سه هزار و ۱۵۰ نفر هستند، کارت هدیه یک میلیون تومانی اهدا شده است.

فتاح ادامه داد: طی هماهنگی با استاندار بوشهر برای تمامی ساکنین جزایر هرمز، هنگام و لارک که دو هزار و ۱۵۰ هزار نفر هستند یا کارت خرید یک میلیونی اهدا شده و یا کارت بانکی آن‌ها شارژ شده است؛ همچنین برای جزیره قشم به دلیل اینکه گستردگی بیشتری دارد، برای آن‌هایی که جزء مددجویان کمیته امداد هستند، این مبلغ واریز شده است.

وی در خصوص نحوه شناسایی اقشار آسیب‌پذیر گفت: این کار در استان‌ها با همکاری استانداران و بخشداران و در تهران با همکاری شهردار و اعضای شورای شهر تهران صورت گرفته است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه همه کمک‌ها بلاعوض بوده است، خاطرنشان کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان برای وام‌های قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده که بدون سود است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار