مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

توزیع بیش از ۴ هزار محلول ضدعفونی کننده بین ایثارگران مازندران

«هدایت مظلومی» از توزیع ۴ هزار و ۶۱۱ بسته محلول ضدعفونی کننده بین جامعه ایثارگری استان مازندران در روز‌های کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ - 13April 2020

توزیع بیش از 4 هزار محلول ضدعفونی کننده بین ایثارگران مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شروع ویروس کرونا ۶۱ هزار و ۲۷۱ اقلام بهداشتی شامل ۳۹ هزار و  ۳۷۸ عدد ماسک و ۲۱ هزار و ۸۹۳ جفت دستکش مورد نیاز میان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران توزیع شده است‌.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: به میزان چهار هزار و ۶۱۱ بسته محلول ضدعفونی کننده بین جامعه ایثارگری استان توزیع شد.

مظلومی در خصوص تهیه اقلام بهداشتی جهت جانبازان سرافراز نخاعی اظهار داشت: به منظور پیشگیری ویروس کرونا، تاکنون طی دو مرحله پک بهداشتی مورد نیاز همراه با تجهیزات مصرفی تحویل جانبازان عزیز نخاعی استان شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از اقدام جهادگرانه جمعی از ایثارگران استان در تهیه اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: تعدادی از ایثارگران شهرهای مازندران در یک کار ارزشمند و خداپسندانه، اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده میان جامعه ایثارگری کردند.

مظلومی با بیان اینکه توزیع اقلام بهداشتی بین جامعه ایثارگری از اولویت بنیاد شهید به شمار می‌رود، عنوان کرد: بنیاد مازندران با تمام توان در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و برای سلامت این عزیزان از همه داشته‌ها و ظرفیت‌های استانی استفاده خواهد کرد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها