مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی و ملی است

«هدایت مظلومی» گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی و ملی است و همه مسئولان باید در تعمیق و تحقق این فرهنگ متعالی و ارزشمند قدم بردارند.
کد خبر: ۳۷۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ - 29December 2019

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی و ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در دیدار با «عباس رجبی» شهردار ساری ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری ساری در حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه همگانی و ملی است و همه مسئولان باید در تعمیق و تحقق این فرهنگ متعالی و ارزشمند قدم بردارند.

مظلومی با بیان اینکه امروز نسل جدید جامعه را باید با فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت آشنا سازیم، گفت: برای ترویج فرهنگ ایثارگری باید از ابزارهای مناسب فرهنگی جهت انتقال این فرهنگ استفاده کرد.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران افزود: امروز کوچه و خیابان‌های شهرهای ما باید مزین به نام و یاد شهدا، تصاویر و تمثال مبارک شهدای عزیز باشد و عطر ایثار و شهادت در فضای جامعه ما عطرآگین شود.

مظلومی اضافه کرد: نامگذاری خیابان‌ها در شهر و روستا به نام شهدا، موثرترین شیوه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان و نوجوانان است و امروز این فرهنگ باید در جامعه پررنگ شود.

شهردار ساری نیز اظهار امیدواری کرد در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی در شهرداری استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها