فرمانده تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود:

عملیات مرصاد به ما درس اتحاد و يکپارچگی حول محور ولی‌ فقیه را آموخت

سردار «ناصر باباخانی» گفت: عملیات مرصاد به ما درس اتحاد و يکپارچگی حول محور ولی‌ فقیه را آموخت که نتیجه این اتحاد و انسجام پیروزی و سربلندی در مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ - 28July 2019

عملیات مرصاد به ما درس اتحاد و يکپارچگي حول محور ولی‌فقیه را آموختبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» فرمانده تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود امروز در يادواره 6 شهید دره شهدای شهرستان ثلاث باباجانی کرمانشاه که به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سالن آموزش‌ و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عملیات مرصاد به ما درس اتحاد و يکپارچگی حول محور ولی‌ فقیه را آموخت که نتیجه این اتحاد و انسجام پیروزی و سربلندی در مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرمانده تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود افزود: منافقین افراد خودفروخته‌ای بودند که در روزهای پایانی دفاع مقدس در عملیاتی کور و نافرجام قصد ضربه زدن به‌ نظام اسلامی را داشتند که به یاری خدای متعال بعد از چند روز نبرد بی‌امان و مقاومت رزمندگان اسلام با شکست مواجه شده و نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

وی تصریح کرد: امروز بايد در مقابل توطئه‌های دشمن هوشیار بوده و فريب تبلیغات کذب دشمنان را نخوریم و آمريکا و ایادی مزدورش بدانند که ملت سلحشور ایران اسلامی با این تهدیدھا و تحریم‌های اقتصادی صحنه را خالی نکرده و استکبار جهانی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «عزيز احمدی»، «قادر قادری»، «رستم محمدی»، «حسین عزيزی»، «حسین نادری تبار» و «منصور فیضی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها