رونمایی از تمبر اختصاصی شهید عرصه امنیت در دلگان

با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی از تمبر اختصاصی شهید عرصه امنیت، شهید «علیرضا همایی‌فصیح» رونمایی شد.
کد خبر: ۳۵۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ - 27June 2019

رونمایی از تمبر اختصاصی شهید عرصه امنیت در دلگانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «مجتبی شجاعی» فرماندار دلگان اظهار داشت: شهید «علیرضا همایی‌فصیح» از فرماندهان خوش اخلاق و فردی دلسوز، مردمی و خدمتگذار به معنای واقعی بود که این ویژگی‌های شاخص برای اشرار ناگوار بوده و سنگین تمام شده لذا جنایتکاران کوردل این فرمانده شجاع را مظلومانه به شهادت رساندند.

شجاعی ادامه داد: شهید همایی در سیستان و بلوچستان دارای محبوبیت بودند و در سالهای خدمت خود در این استان همراهی دلسوز برای مردم به شمار می‌رفت.

فرماندار دلگان ادامه داد: در راستای پاسداشت خدمات این شهید والامقام در این شهرستان تصمیم گرفتیم و برنامه‌ریزی شد که با همکاری شرکت پست استان تمبر یادبود به نام شهید طراحی و منتشر شود که امروز با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی شاهد رونمایی از این تمبر یادبود بودیم.

«احمدعلی موهبتی» استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت: عزت و سربلندی ایران سربلند را مرهون خون مطهر شهیدان هستیم و در این استان بسیاری از عزیزان ما در نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و قضایی و از اقشار مردم به دست اشرار کوردل مظلومانه به شهادت رسیده‌اند و دفتر شهادت همچنان نیز باز است.

«محمدنعیم امینی‌فرد» نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی هم تاکید کرد: مردم مرزدار و ولایی و همیشه در صحنه استان و منطقه دلگان آماده جانفشانی و ایثارگری در جامعه‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها