در شهر مهردشت؛

«بغض اسارت» به روی صحنه می‌رود

نمایش «بغض اسارت» به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر توسط تعدادی از جوانان کانون بسیج هنرمندان در شهر مهردشت به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۳۴۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 29May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نمایش «بغض اسارت» از روز پنجشنبه ۹ خرداد به مدت پنج شب در دو سانس ساعت‌های ۲۱ و ۲۲ در محل مهدیه امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) شهر مهردشت اجرا می‌شود.

تئاتر فوق با موضوع اشغال وطن، اسارت در خرمشهر و سایر وقایع مربوط به دفاع مقدس را روایت می‌کند و همچنین با نگاهی امروزی به این مطلب می‌پردازد که اگر مدافعان حرم نبودند ممکن بود ماجرای خرمشهر دوباره تکرار می‌شد.

سید‌علی رستمی، زهرا قنبری، علی‌اکبر پورحاجی، رسول عباس‌زاده به همراه هنرنمایی بازیگر خردسال سمیه عباس‌زاده، نقش‌آفرینان این اثر هستند و علی‌اصغر احمدی به‌عنوان نویسنده و کارگردان این نمایش فعالیت می‌کند. «بغض اسارت» به همت انجمن نمایش «راویان فتح» بسیج هنرمندان تدارک دیده شده است.

این تئاتر در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز در مهردشت نیز به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت دیدن تئاتر بغض اسارت می‌توانند جهت تهیه بلیط که هزینه آن صرف امور فرهنگی می‌شود، جهت کسب هرگونه اطلاع با شماره ۰۹۱۳۹۶۹۱۶۲۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار