نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی جهانیان را متحیر کرد

آیت‌الله «مصطفی علماء» گفت: کنار هم بودن و وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف و از جمله در بارندگی‌های اخیر کشور و سیلاب‌های ایجاد شده با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) جهانیان را متحیر کرده است.
کد خبر: ۳۴۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 07April 2019

وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی جهانیان را متحیر کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز (18 فروردین) در آیین افتتاح پل روستای علی آباد گروس با تأکید بر جایگاه وحدت در مکتب اسلام اظهار داشت: کنار هم بودن و وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف و از جمله در بارندگی‌های اخیر کشور و سیلاب‌های ایجاد شده با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) جهانیان را متحیر کرده است.

آیت‌الله علما با تحسین مجموعه سپاه پاسداران برای ساخت پل پل روستای علی آباد گروس در مدت سه روز با وجود نبود امکانات در منطقه در پی سیلاب‌های رخ داده افزود: برادران سپاهی از ابتدای پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی همواره در خدمت نظام بوده اند و در جریان بارندگی‌های شدید اخیر در کشور نیز تلاش‌هایشان جای تقدیر دارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به گرفتار بودن برخی از هموطنانمان در دیگر استان‌ها در پی وقوع بارش‌های شدید، گفت: با وجود مشکلاتی که داریم باید حواسمان به دیگر هموطنانمان هم باشد، چرا که آنها با مشکلات بیشتری در مقایسه با ما مواجه شده اند.
 
آیت‌الله علما تأکید کرد: نباید خوزستانی‌ها و دیگر هموطنانمان را در شرایط کنونی که گرفتار سیل هستند، فراموش کنیم.
 
سرتیپ پاسدار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما برای خدمت‌رسانی به هموطنانمان وظیفه داریم، افزود: هر چقدر هم که کار کنیم قطعاً نمی‌توانیم به تکلیفی که به عهده ما است به خوبی عمل کنیم.
 
عظیمی اضافه کرد: امروز باران رحمت الهی  پس از سال‌های طولانی که خشکسالی گریبان‌گیرمان شده و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده بود نازل شده و اگرچه چند هفته اخیر بخش‌هایی از کشور دچار مشکل سیل، سیلاب و آبگرفتگی شدند و هموطنانمان در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان وضعیت مناسبی ندارند، اما بارندگی‌ها نعمت الهی است و باید با مدیریت صحیح این  تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
 
فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به پای کار بودن تمامی مجموعه سپاه در استان کرمانشاه در پی سیل اخیر، افزود:  پس از تخریب پل روستای علی آباد گروس و خبردار شدن از موضوع، برادران سپاهی فردای همان روز از پل بازدید کرده و با توجه به اینکه پل به طور کامل تخریب شده و وضعیت خوبی نداشت، تصمیم به احداث پل اضطراری گرفتند.
 
عظیمی با بیان اینکه ساخت پل موقت جهت عبور و مرور بر روی رودخانه گاماسیاب برای اهالی روستاهای همجوار ظرف سه روز انجام گرفت، افزود: ابتدا قرار بود این پل ۴۸ ساعت ساخته شود که به دلیل مشکلاتی که در پی بسته شدن راه به خاطر شکسته شدن دو قطعه بتنی پل قبلی و بالا آمدن آب و خطر ورود آب به محوطه روستا به وجود آمد، ساخت پل کمی طولانی‌تر شد.

«نورالدین فرزادی پور» فرماندار شهرستان صحنه نیز در این مراسم با اشاره به قدمت ۴۰ ساله پل تخریب شده در این مسیر افزود: شدت بارش‌ها به حدی بود که پل ارتباطی روستای علی آباد گروس شهرستان صحنه را از بنیان کند.
 
وی با قدردانی از مجموعه سپاه و استانداری کرمانشاه برای ساخت این پل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جدا از روال اداری معمول تصریح کرد: محرومیت مردم از این پل می‌توانست مشکلات زیادی را برای عبور و مرور آنها به وجود آورد.
 
فرزادی‌پور تلاش های مجموعه سپاه را در ساخت این پل در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامی مثبت ارزیابی کرد که می‌تواند پاسخ شکننده‌ای به توطئه چینی دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار