خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۸)/ خبر ولادت فرزند شهید علی کریمی

پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در نامه خود شرح حالی از شهید «علی کریمی» و بازدید از نگهبانان پادگان ابوذر را بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۳۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 31March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «مهدی محمدباقری» در تاریخ یکم تیر ۱۳۳۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۸)/ خبر ولادت فرزند شهید علی کریمی

تصاویر دفترچه خاطرات پاسدار شهید «مهدی محمدباقری»

خاطرات روزانه پاسدار شهید مهدی محمدباقری (۸)/ خبر ولادت فرزند شهید علی کریمی

ادامه متن دفترچه خاطرات را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«...بعد از شام به صف تلفن رفتم با حاج یوسفی و ساعت ۱۰ موفق به تماس با خانه آقای حجتی شدم و بعد تماس داداش عیسی آمد پای تلفن خبر به دنیا آمدن سعید کوچولو پسر آقای علی کریمی(شهید) را به من داد که بسیار، ولی نمی‌دانم چقدر خوشحال شدم و با دلی شاد تلفنخانه را ترک کردم و بعد از آن وقت شب در محوطه یک غزل با صدای بلند خواندم و این روز‌ها همش صحبت حمله به بازی دراز می‌شود.

سه شنبه ۱۳۶۰/۱/۱۱

امروز که چند نفر مهمان هم داشتیم برادران دو تا از بچه‌ها دیشب آمده بودند و در آسایشگاه پیش داداش خودشون تا صبح بودند که امروز نزدیک ظهر راهی تهران شدند و دیروز لباس‌هایمان را به خشکشویی دادیم، امروز گرفتیم و این لباسشویی
به ما کمک می‌کند.

شب نشسته بودیم با دوستان غزلی خواندم و یاد گذشته کردم و امروز نامه آمده بود وقتی دیدم نامه من نبود خیلی ناراحت به جای خود نشستم و نامه‌ای از علی عرب (شهید) که برای او آمده بود خواندم و مقداری تسکین شدم.

چهارشنبه ۱۳۶۰/۱/۱۲

امروز صبح برای برنامه ورزش صبحگاهی بچه‌ها را بیدار می‌کردم حاج یوسفی گفت: من نمی‌آیم من هم ناراحت شدم بقیه را به میدان صبحگاه بردم و ورزش کردیم و بعد هم حاج یوسفی پشیمان شد بعدازظهر هم ساعت ۷ به جبهه تپه امین آمدیم و من و موغاری مسئول بازدید از بچه‌ها (پاسبخش) شدیم و الان ساعت ۱۱ شب می‌باشد.»

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار