مسئول برگزاری مسابقه «فرمانده» در بیرجند:

مسابقه «فرمانده» برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار شد

«قاسم باقری نژاد» با بیان اینکه این سبک برگزاری مسابقات برای اولین بار در خراسان جنوبی اجرا شد، گفت: یکی از اهدافی که در این مسابقات دنبال می‌کردیم مسجد محوری بود که فعالیت‌های مختلف مثل ورزش نیز حول مسجد برگزار شود.
کد خبر: ۳۳۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ - 03February 2019

مسابقه «فرمانده» برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «قاسم باقری‌نژاد» مسئول برگزاری مسابقات «فرمانده» در بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات با هدف تقویت فعالیت‌های گروهی و هماهنگی بیشتر بین اعضای گروه به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت تیمی در 2 رده سنی بالای 15 سال و زیر 15 سال برگزار شد، گفت: این مسابقات با همکاری پایگاه بسیج و مجتمع مسجد امام حسین (ع) بیرجند و در تیم‌های 2 نفره برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات فرمانده افزود: در رده سنی زیر 15 سال 21 تیم و بالای 15 سال 15 تیم شرکت کردند که به سه تیم هر گروه هدایایی نقدی اهدا خواهد شد.

باقری‌نژاد با بیان اینکه این سبک برگزاری مسابقات برای اولین بار در خراسان جنوبی اجرا شد، عنوان کرد: یکی از اهدافی که در این مسابقات دنبال می‌کردیم مسجد محوری بود که فعالیت‌های مختلف مثل ورزش نیز حول مسجد برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات فرمانده اضافه کرد: بر همین اساس مکان برگزاری مسابقات را در مسجد امام حسین(ع) بیرجند که مسجد جامع شهر محسوب می شود انتخاب کردیم و با توجه به برودت هوا بخشی از مسجد که فضایی مسقف داشت انتخاب شد.

وی یادآور شد: در این مسابقات آیتم های مختلفی برمبنای پنج عامل کار گروهی، سرعت عمل، تعادل، هوش و قدرت بدنی طرح ریزی شد و به اجرا درآمد تا شرکت کنندگان بتوانند خود را در آنها محک بزنند.

مسئول برگزاری مسابقات فرمانده خاطرنشان کرد: باتوجه به استقبال جوانان و نوجوانان از این سبک مسابقات این بازی ها که باعث تقویت تفکر گروهی و تشکیلاتی می شود ضمن رفع نواقص موجود ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها