استاندار سمنان:

آینده کشور متعلق به دانش آموزان است/ نسل جدید ادامه‌دهنده انقلاب هستند

«علیرضا آشناگر» گفت: در طی این چهل سال آنچه بر ما گذشت جز افتخار و سربلندی نیست همچنین دانش آموزان باید بدانند که بهترین راه گرامی داشت یاد شهدا تداوم راهشان است.
کد خبر: ۳۳۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 02February 2019

آینده کشور متعلق به دانش آموزان است/ نسل جدید ادامه‌دهنده انقلاببه گزارش دفاع پرس از سمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان در آیین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه‌روزی کوثر میامی با بیان اینکه چهل سال پیش جوانان انقلابی و مومن ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای پر شور را رقم زدند، اظهار داشت: آینده کشور متعلق به شما دانش آموزان است و مدیران آینده‌ جامعه ما شما هستید.

وی بابیان اینکه نهضت علمی بزرگی در کشور ایجادشده که شما عزیزان باید ادامه‌دهنده آن باشید، اضافه کرد: در طی این چهل سال آنچه بر ما گذشت جز افتخار و سربلندی نیست همچنین دانش آموزان باید بدانند که بهترین راه گرامی داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است.

استاندار سمنان بیان کرد: مردم با پایمردی از این آرمان‌های انقلابی دفاع کرده و مقابل دسیسه‌های دشمن ایستاده و همواره پشتیبان نظام ولایت فقیه هستند و لذا دشمنان نمی‌توانند به این کشور و انقلاب گزندی برسانند.

آشناگر با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه راهی برای شکست دشمنان اسلام، ابراز داشت: از اهداف مهم انقلاب ساقط کردن رژیم منحوس طاغوت بود که افتخارش تداوم دو هزار و ۵۰۰ سال شاهنشاهی در ایران محسوب می‌شد لذا امروز باید پاسداری از این نعمت بزرگ را در دستور کارمان قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار