رئیس سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس:

جشنواره «فانوس» فرصتی برای تولید آثار فاخر دفاع مقدس است/ رشد کمی بیش از 260 درصدی آثار دفاع مقدس

علی اصغر جعفری در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی فانوس گفت: در دومین سال برگزاری جشنواره فانوس شاهد رشد کمی بیش از 260 درصدی آثار هستیم و موجی در کشور برای تولیدات دفاع مقدس در بخش های مختلف هنری ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۱۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ - 21November 2018

دفاع مقدس به ما شجاعت،عزت ،مدیریت و عبور از سختی ها را یاد دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، «علی اصغر جعفری » رئیس سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی فانوس با تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: خانواده شهدا بر گردن ما حق دارند چون فرزندان آنها اسلام را در مقطعی نجات دادند که همه کمر همت برای نابودی اسلام بسته بودند.

علی اصغر جعفری عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مقطعی که همه از بردن اسم اسلام هراس داشتند آن را زنده کرد. امروز اسلام مورد اقبال همه انسان های آزاده جهان است .

وی افزود: اگر دفاع مقدس نبود دشمن انقلاب اسلامی را بر زمین می زد اما این جنگ باعث شد ما قامت راست کنیم، دفاع مقدس به ما شجاعت،عزت ،مدیریت و عبور از سختی ها را یاد داد. امروز اگر در جبهه های مختلف در حال مقابله با نظام سلطه هستیم در ادامه همان تفکر دفاع مقدس است.

جعفری اظهار داشت: اگر شهدای ما در دفاع مقدس و در دفاع از حرم مظلومانه فداکاری کردند ما به آن می بالیم این بالیدن را باید به همه بچشانیم و آن هم وظیفه همه شما هنرمندان است.

رئیس سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس تصریح کرد: در دومین سال برگزاری جشنواره فانوس شاهد رشد کمی بیش از 260 درصدی آثار هستیم و موجی در کشور برای تولیدات دفاع مقدس در بخش های مختلف فیلم، موسیقی، تئاتر و ... ایجاد شده است.

وی با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری گفت: رهبری توقع کار صد برابری از ما در حوزه دفاع مقدس دارند ،چون دشمن به شدت در حال کار بر علیه ملت است و ما باید در سال آینده بخشی از این مطالبات ایشان را با تولید آثار خود به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار