دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان تأکید کرد؛

ضرورت همدلی بین مسئولان در برابر هجمه‌های روانی دشمنان

«حیدر آسیابی» گفت: رمز وحدت مسئولان، قرار گرفتن در زیر پرچم رهبری است و ایجاد وحدت، پیشگیری از تفرقه‌افکنی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان کشوری باشد.
کد خبر: ۳۱۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ - 12November 2018

ضرورت همدلی بین مسوولان در برابر هجمه های روانی دشمنانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «حیدر آسیابی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، در نشست شورای اداری استان، اظهار داشت: کشور در مقابل آماج جنگ روانی دشمن قرار گرفته است که مقابله با این هجمه‌ها و تهدید‌ها در گرو اتحاد و دوری از هرگونه رقابت‌های جناحی غیراخلاقی است.

وی گفت: ایجاد وحدت، پیشگیری از تفرقه‌افکنی و دوری از هرگونه رقابت‌های جناحی غیراخلاقی باید در اولویت برنامه‌های مسوولان کشوری باشد.

آسیابی با اشاره به ضرورت همدلی بین مسئولان در برابر هجمه‌های روانی دشمنان، گفت: رمز وحدت مسئولان قرار گرفتن در زیر پرچم رهبری است و دشمنان با سرکردگی آمریکا در امور نظامی، سیاسی و اقتصادی با هم متحد شدند.

وی بیان کرد: دشمن بیش از هر چیز دیگری به دنبال جنگ روانی است و خیلی از مسایل و مشکلات کنونی کشور ناشی از همین جنگ روانی دشمنان است.

آسیابی تصریح کرد: در زمان کنونی شبکه‌های مجازی در پی فرافکنی و تفرقه بین آحاد جامعه هستند، اگر این امر کنترل نشود اعتماد عمومی و مردمی کشور خدشه‌دار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، مردم را بزرگ‌ترین پشتیبان نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در تمام بحران‌ها و تحت همه فشار‌ها مردم بیشتر از مسئولان پای کار بودند و فشار‌های مختلف را تحمل کردند و تلاش مضاعف، جهادی، اهتمام ویژه و افزایش نظارت‌ها باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به نبود نظارت‌های لازم بر امور جامعه در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: نبود نظارت‌ها بر امور کشور مقدمه‌ای بر اتفاقات ناخوشایند اقتصادی در این مدت بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار