استاندار مرکزی:

رزمندگان گنجینه های ناب ایثار و مقاومت هستند/ پیروزی در جنگ اقتصادی امروز نیازمند روحیه جهادی سال های دفاع مقدس است

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه رزمندگان گنجینه های ناب ایثار و مقاومت هستند، گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی امروز نیازمند روحیه جهادی سال های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۰۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ - 10September 2018

رزمندگان گنجینه های ناب ایثار و مقاومت هستند/پیروزی در جنگ اقتصادی امروز نیازمند روحیه جهادی سال های دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سید علی آقازاده در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با اشاره به جانفاشانی و ایثار رزمندگان اظهار داشت: اگر هر یک از رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی حماسه های بسیاری را آفریدند و رشادت های مثال زدنی در تاریخ معاصر را از خود ثبت کردند تمامی آنها نشات گرفته از فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) بود.

وی افزود: رزمندگان با تاسی جستن به سالار شهیدان و راه و روش آن حضرت در مقابل بسیاری از قدرت های جهان ایستادگی کردند و با حضور آگاهانه در مسیر دفاع از ارزش ها همانند مولای خود به شهادت رسیدند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: حضور آگاهانه و فعال مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی برخاسته از همین نهضت بود که همچنان این مسیر ادامه دارد.

آقازاده با اشاره به تاسی جستن از فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) گفت: امروز انقلاب اسلامی هر آن چه که دارد از فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) و همچنین ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهداء است.

وی ادامه داد: امروز نزدیک به چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف توانسته پیشرفت های مختلفی را در ابعاد گوناگون برای این مرز و بوم رقم بزند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: چهره هر یک از رزمندگان و ایثارگران عرصه جهاد و مقاومت یادآور هزاران رشادت و از خودگذشتگی در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل است.

آقازاده پیروزی در جنگ اقتصادی را نیازمند بهره گیری از روحیه جهادی دوران دفاع مقدس دانست و گفت: امروز که در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم اگر همان روحیه جهادی را به کار ببندیم می توانیم دشمنان خود را شکست دهیم.

وی افزود: امروز دوره عملیاتی کردن شعارهایی است که سر دادیم و باید با اتحاد و همبستگی و انسجام تمامی دستگاه ها به سوی حل مشکلات حرکت کنیم.

آب به آسیاب دشمن نریزیم

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت صحیح و جهادی مسائل به منظور برون رفت از مشکلات اقتصادی گفت: عده ای شعار انقلابی سر می دهند اما در عمل راه دشمنان را می روند ، اینگونه نباشد که ما آب به آسیاب دشمنان خود بریزیم.

وی ادامه داد: ما باید با مدیریت صحیح و جهادی و همینطور به کارگیری وحدت  این مرحله حساس انقلاب اسلامی را پشت سر بگذاریم.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: امروز توجهات اصلی به شما پیشکوستان عرصه جهاد و مقاومت است ،شما با گذشتن از سرمایه های اصلی خود بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار