دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام با مسئول محترم نماینده ولی فقیه در سپاه استان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۲۸۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ - 30April 2018

دیدار مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با مسئول محترم نماینده ولی فقیه در سپاه استان/// خبر اصلا تنظیم نیست/// بازخوانی دقیق و درست/// در خبر محترم، می گردد   نداریم/// در پایان پاراگرافها چرا نقطه لحاظ نمیشود!//// لید نقطه ندارد///به گزارش دفاع پرس از ایلام ، دبیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی دیدار و گفتگو کردند.

شرفبیانی در این دیدار ضمن تبریک این ایام گفت : بی شک نقش روحانیون در اصلاح امور جامعه چه در دوران طاغوت و چه بعد از انقلاب برکسی پوشیده نیست.

وی در ادامه با اشاره به تقارن نام گذاری این هفته با سالروز شهادت ،شهید مطهری گفت: هنوز آثار این علامه بزرگوار منشا خیر و برکت زیادی در جامعه اسلامی است.

وی در ادامه گفت : عقیدتی نقش مهمی در تربیت نسل جوان دارد با توجه به شرایطی كه شبهات زیادی از سوی افراد چه با انگیزه یافتن پاسخ قانع‌ كننده برای پرسش‌های خود و چه با انگیزه‌های شیطانی برای سست نمودن باورهای جامعه اسلامی طرح میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار