مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد؛

حضور اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

«مرادعلی محمدی» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.
کد خبر: ۲۸۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 29April 2018

حضور اداره کل حفظ آثار استان کرمانشاه در سی و یکمین نمایشگاه کتاب«مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: این اداره‌کل با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در ۲ غرفه بزرگسال و کودک و نوجوان سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

وی افزود: این کتاب‌ها شامل کتاب‌های تدوین شده استان کرمانشاه، کنگره شهدای استان، یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه نجف اشرف و دیگر سازمان‌های فرهنگی اجتماعی است که با موضوعات معرفی شهدا، زندگی‌نامه شهدا، عملکرد یگان‌ها، نقش اقشار در دفاع مقدس و تاریخ شفاهی، شعر، داستان و خاطره در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: در راستای برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، سالانه ۳۰ عنوان کتاب در تیراژ ۳۰ هزار نسخه در حوزه دفاع مقدس در اختیار علاقه‌مندان ادبیات دفاع مقدس قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انتشارات «مرصاد» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، آمادگی دارد به منظور نشر کتب دفاع مقدس از کتب تألیفی در این حوزه حمایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها